• شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • 00:00:00

کفش ایمنی یووکس uvex 1 مدل 8545.7

UVEX Safety Shoe - uvex 1 - 8545.7

  • 0
  • 0 دیدگاه کاربران

کفش ایمنی uvex با کلاس حفاظتی S1, S1 P, S2, S3, S5 (EN ISO 20345) محافظت کاملی را در بخش ‌های صنعتی مانند خودروسازی و ماشین ‌سازی، در صنایع شیمیایی، در سایت ‌های ساختمانی، در خدمات و تدارکات و همچنین در فضاهای کاری باز مانند باغبانی، کشاورزی و جنگلداری. همچنین این کفش ها شامل کلاس حفاظتی O1, EN ISO 20345 هستند.

 

کفش ایمنی چیست؟

کفش ایمنی یکی از تجهیزات حفاظت فردی است و توسط کارگران و افرادی که در پروژه ها یا محیط های خطرناک با احتمال آسیب و سقوط اجسام سنگین و تیز مورد استفاده قرار می گیرد. 
کفش ایمنی که با نام های کفش ایمنی مهندسی یا کفش ایمنی کار هم شناخته می شود به طور خاص برای محافظت در مقابل خطرات احتمالی محل کار مانند افتادن اشیاء سوراخ شدن، خطرات الکتریکی، لغزش و نشت مواد شیمیایی طراحی شده است.  از مهم ترین ویژگی های این کفش ها دارای کلاهکی در نوک کفش ها از جنس فولاد، آلومینیوم یا مواد کامپوزیت برای محافظت از انگشتان پا در برابر اجسام سنگین یا فشار است.  
بخش مهم دیگر کفش های ایمنی، زیره یا کفی کفش است که برای جلوگیری از لغزش و لیز خوردن افراد است. کفی کفش ها از مواد بادوام ساخته شده اند که می توانند در محیط های مختلف مقاومت کنند. همچنین گاهی کفی ها دارای صفحه میانی است که از پاها در برابر سوراخ های ناشی از اشیا تیز مانند میخ یا شیشه شکسته محافظت می کند. قسمت رویه کفش ایمنی از مواد محکمی مانند چرم، مواد مصنوعی ساخته می شود تا دوام و مقاومت خوبی در برابر سایش داشته باشند.  
به طور خلاصه، کفش های ایمنی، کفش های تخصصی هستند که برای محافظت از پا در برابر خطرات حین کار طراحی شده اند. این کفش ها ساختاری  بادوام، ویژگی های محافظ و راحتی، نقشی حیاتی در تضمین ایمنی و رفاه کارگران در صنایع مختلف ایفا می کنند.

کفش ایمنی یووکس uvex 1 مدل 8545.7، کفشی اسپرت و ایمن جهت استفاده در محیط های صنعتی که احتمال آسیب به پاها وجود دارد. این کفش ایمنی کار بسیار سبک و انعطاف پذیر است. در پنجه پا آخرین نسل کلاهک انگشتی 100% بدون فلز uvex xenova تعبیه شده است. کفش ایمنی یووکس با طراحی جمع و جور، شکل آناتومیک، پایداری جانبی خوب، بدون رسانایی حرارتی و خواص ضد مغناطیسی کاربری بسیار بالایی را ارائه می دهد. کفش ایمنی یووکس ساخته شده با آخرین فناوری توسعه یافته برای راحتی بیشتر در پوشیدن. این فناوری uvex climazone راحتی پوشیدن کفش را تضمین می کند.

مواد به کار رفته در کفش ایمنی مهندسی یووکس

مواد رویه کفش میکرو مخملی با تکنولوژی بالا مقاوم در برابر آب است. دارای آستر مشبک از راه دور که عبور هوا در کفش را بهینه می کند. بسیار مناسب برای افرادی که به کروم حساسیت دارند. ساخته شده از مواد مصنوعی، طراحی تقریباً بدون درز برای حذف نقاط فشار، کفی راحتی قابل جابجایی، آنتی استاتیک، با سیستم کنترل رطوبت و جذب ضربه اضافی در پاشنه و جلوی پا.

سیستم چند لایه جذب ضربه با استفاده از پلی یورتان با چگالی دوگانه برای راحتی راه رفتن.  آج کفش برای مقاومت در برابر لغزش بهینه شده است. همچنین دارای شکل ایده آل در اطراف مفاصل برای پیچش بهینه و انعطاف پذیری خوب است. درج اتصال برای بالا رفتن از نردبان به طور ایمن، دارای نقطه چرخش هنگام ایستادن که چرخش را آسان می کند. مقاطع PU مقاوم در برابر سایش بالا، قدم زدن و چرخاندن ایمن پا را تضمین می کند، که به جلوگیری از حوادث کمک می کند.

کفش مهندسی یا کار وظیفه محافظت از پای افراد در مقابل خطرات احتمالی را دارد. این محصول معمولا دارای یک محافظ پنجه فولادی برای انگشتان پا دارند. همچنین کفش های ایمنی و طبی از پا در برابر خطرات دیگر مانند اجسام تیز یا مواد شیمیایی محافظت کند. کارگرانی که زمان زیادی را در حال ایستادن و راه رفتن روی سطوح سخت می گذرانند. کلاهک محافظ پنجه از آسیب دیدگی پا در اثر افتادن ابزارهای سنگین یا تجهیزات ساختمانی روی پاها جلوگیری می کند. همچنین کفش های ایمنی و کار از کارگران در مقابل سوراخ شدن و سایر آسیب های ناشی از اجسام تیز محافظت می کند.

ساختار کفش ایمنی uvex 

  1. محافظ پنجه کفش
  2. رویه کفش ایمنی
  3. آستر کفش
  4. کفی کفش
  5. زیره ها 

کفش های ایمنی علاوه بر محافظت از کارگر در برابر آسیب در محل کار، با ارائه ویژگی هایی مانند جذب ضربه در مناطقی مانند پاشنه و گوی پا، راحتی را برای کاربر فراهم می کنند. و در عین حال باید اندازه کافی راحت باشند تا به شما امکان حرکت آزادانه و بدون ایجاد خستگی یا درد را بدهند. افرادی که در محل کار در معرض خطرات خاص در یک محیط صنعتی هستند باید حتما تجهیزات حفاظت فردی مانند کفش ایمنی، عینک ایمنی، کلاه ایمنی استفاده شود.

برای خرید و اطلاع از قیمت کفش ایمنی یووکسuvex 1 مدل 8545.7 می توانید در سامانه qpket.com استعلام بگیرید.

Model
(مدل)
uvex 1
Part Number
(شماره قطعه)
8545.7
Shoe Type
(نوع کفش)
Boot
Protection Zone
(زون حفاظتی)
ESD, S2, SRC
Toe
(جای پنجه پا)
The latest generation of 100% metal-free uvex xenova® toe cap
Technologies
(تکنولوژی)
uvex 1 climate comfort insole, uvex climazone foot climate management, uvex multi-width system
Size
(سایز)
35 – 52
Width
(پهنا)
10
Color
(رنگ)
Lime - Black
Housing Material
(جنس بدنه)
Lining Material: Distance Mesh, Sole Material: Dual Density Polyurethane (PU), Upper Material: Microvelour
Certifications
(گواهینامه‌ها)
EN ISO 20345, uvex medicare
Manufacture
(سازنده)
UVEX
Manufacture
(سازنده)
uvex
footer-section2
logo